Нехай
заслужено пишаються своїми відкриттями вчені, нехай гордяться своїми патентами
винахідники, нехай не без підстав уважають свою місію особливо вагомою медики,
священики, державні діячі, але коли до класу заходить педагог і розпочинається
священне дійство, ім'я якому урок, кермо планети й доля людства, його
майбутнє - саме в руках учителя.
Борис
Степанишин
Мрія моя збулась. Я – вчитель! Десять
років сію в щирі дитячі душі зерна добра, краси, розуму.
Я
щоранку заходжу в клас,
На дитячих обличчях – усміх.
Що варта, діти, без вас!?
Ви – натхнення моє, мій успіх.
Щоб любові вогонь не згас,
Щоб віддати дітям серце і душу,
Я щоранку заходжу в клас,
Я – УЧИТЕЛЬ, я вчити хочу.
Якби я не була вчителем, я:
-
не могла б залишатися молодою душею;
-
втратила б здатність бачити світ очима дітей;
-
не відчувала б
змін у житті;
-
не була б такою
щасливою;
-
не відчувала б
музики квітів, слова;
-
не відчувала б
тепла людських сердець;
-
не бачила б
сонечка в дитячих очах;
-
не відчувала б
себе актрисою;
-
не змогла б так
довго бути учнем;
- постійно
відчувала б, що все могло бути інакше;
-
не бачила б сотні
дитячих усмішок щодня;
-
не отримувала б
задоволення від життя.
Діти дивні і непередбачувані. Буває, вони
мене засмучують, іноді тішать. Іноді ставлять питання, на які важко відповісти.
Іноді перекреслюють чудові, як самій здавалося, підготовлені уроки. Але я
щаслива, коли бачу їхні успіхи, навіть маленькі.
В одних людей вигляд прірви
викликає розпач, а в інших думку про міст. Я сподіваюсь, що мої учні завжди будуватимуть "міст через прірву" знаннями, які вони отримали на уроках біології.
Немає коментарів:
Дописати коментар